ZŁOTE GODŁO NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI QI 2014 DLA HOTELI IBIS

Jean-Marc-Vendioux-i-Stefan-Potocki

Marka ibis po raz trzeci uzyskała Złote Godło QI Services w VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International. Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, Jean-Marc Vendioux Dyrektor Zarządzający ds. Operacyjnych w Orbis S.A. odebrał nagrodę dla sieci hoteli ekonomicznych w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”.

ŚWIATOWE STANDARDY
Marka ibis konsekwentnie dąży do wdrażania i promowania idei jakości we wszystkich 12 obiektach w Polsce. Dostarczenie usług o wysokim standardzie to zobowiązanie podejmowane każdego dnia przez pracowników hoteli tej sieci. Marka dąży do doskonałości, czego przykładem może być uzyskanie certyfikatu ISO 9001* (833 hotele,
w 35 krajach – 86% sieci; plan na 2015 rok – 100%) oraz szeroka gama usług dostępnych w większości hoteli przez 24 godziny, 7 dni
w tygodniu (czynna całą dobę recepcja, bar, kącik internetowy oraz
Wi-Fi). Ponadto we wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”, w której pracownicy hoteli mają 15 minut na znalezienie rozwiązania problemu zgłoszonego przez gościa. Jeżeli nie są w stanie rozwiązać go w tym czasie, nie płaci on za swój pobyt.

„Konsekwentnie podnosimy standard oferowanych usług w hotelach ibis, dlatego cieszę się, że po raz trzeci doceniono naszą pracę. Złote Godło Najwyższej Jakości w kategorii QI Services to jedna z najbardziej prestiżowych nagród, którą mogliśmy otrzymać. Chciałabym podziękować każdemu z pracowników
za zaangażowanie i profesjonalizm wkładany w codzienną pracę.” – mówi Joanna Świerkosz, Deputy Director
of the Sales, Distribution and Marketing Department w Polsce i Krajach Bałtyckich w Grupie Hotelowej Orbis.

IBIS OZNACZA RÓZWÓJ
Ibis to lider na rynku europejskim i globalny punkt odniesienia dla segmentu hoteli ekonomicznych. W trakcie ostatnich dwóch lat sieć przeszła głęboką modernizację. Jedną z głównych innowacji jest koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, gwarantujący niespotykany dotąd komfort snu. Marka wprowadziła także nowatorski koncept powierzchni ogólnodostępnych w hotelach – „Avanzi” oraz wzmocniła ofertę gastronomiczną – „ibis kitchen”.
W Polsce goście mogą skorzystać z oferty 12 hoteli ibis w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Kielcach, Częstochowie, Szczecinie i Katowicach – Zabrzu.

PROGRAM NAJWYŻSZA JAKOŚĆ QUALITY INTERNATIONAL
Celem organizowanego od 8 lat konkursu jest promowanie w firmach i instytucjach działających w Polsce, skutecznych metod zarządzania. Ponadto plebiscyt wskazuje te podmioty, które gwarantują klientom
i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi, spełniających ich wszelkie oczekiwania. Laureatów wybiera Kapituła, której członkami podczas tegorocznej edycji byli m.in.: prof. dr hab. Tadeusz Sikora – Kierownik Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Przedstawiciele Klubu Polskie Forum ISO 9000: Grażyna Żarlicka – Przewodnicząca Sekcji Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Sekcji Organizacji Publicznych, Jadwiga Majcher – Sekretarz Klubu Klub Polskie Forum ISO 9000. Konkurs odbył się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Klubu Polskiego Forum ISO 9000
i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.W tym roku uroczysta Gala Laureatów Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbyła się 6 października w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

*Od 2014 roku, 12 hoteli ibis w Polsce może pochwalić się uzyskaniem obu certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001, potwierdzających profesjonalizm marki, wysoką jakość usług i dbałość o środowisko.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>